reklama

Ej, ale si pekná!

Konštatovanie, ktoré poteší každú ženu nevynímajúc vek, národnosť, či je so záväzkami, alebo bez.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (173)
Obrázok blogu

Madoc, Nám. SNP, Zvolen. Oproti mne kráča mladý muž tmavej pleti. Ja smerom z námestia, v jednej ruke fascikel s papiermi, v druhej ruke kabelka. Mala som na sebe šaty, blúzku, nič výnimočné, nič dráždivé, len oku lahodiace. Mladý muž tmavej pleti to náležite okomentoval: Ej, ale si pekná.

Za iných okolností by mi to pomasírovalo ego. Za iných okolností by som to hrdo tlmočila priateľovi, aký kompliment som dostala. Za iných okolností by mi nič nebránilo tomu, aby som si tie isté šaty dala na seba aj inokedy bez kúska strachu. Za iných okolností aké boli dnes na pravé poludnie v meste Zvolen.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mladý muž tmavej pleti sa neuspokojil s tou nádhernou vetou vyjadrujúcou obdiv, on si siahol. Drzo prechádzajúc okolo mňa, ma zdrapil za pás a začal po mne šmátrať. Hore dole, najlepšie mu bolo na prsiach. Trieskala som ho ťažkou kabelkou, fasciklom. Kričala som o pomoc, kričala som od strachu, kričala som na celé mesto pohoršením, že niekto sa ma odvážil takto drzo dotknúť. Myslíte, že mi prišiel niekto na pomoc?

Nie. Neprišiel, ani neokríkol ho nikto. Musela som sa brániť sama. Bola som sama, obklopená špinavými rukami a prizerajúcimi sa ľuďmi, ktorí nedokázali ani len zakričať na moju obranu. Priznávam bez hanby, triasla a klepala som sa na celom tele. Neviem ako ma pustil, neviem ako som sa odtiaľ dostala. Pamätám si minimum veci, ale nikdy nezabudnem na ten pocit, keď potrebujete pomoc, a ľudia okolo vás si to nevšímajú a vy bojujete zo všetkých síl...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zo všetkých síl, no aj tak márne. Vyšla som z toho bez ujmy, fyzickej. Našťastie. Mala som šťastie. Mala som smolu, že som toto zažila. A mám jednoznačne naštrbenú dôveru v ľudí. V ľudí, ktorí sa dokážu len prizerať a nekonať. Aspoň zakričať Polícia! Nehovorím len za seba, ale za tisícky, milióny žien na celom svete, ktoré boli v podobnej, ba horšej situácii. Pomôžte im, ak sa dá a neodsudzujte ich!

Jana Vajová

Jana Vajová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoduché a v hlbokej podstate komplikované dievča s hlavou plnou optimistických nálad, neznášajúca muchy a chýbajúce čiarky, nespisovnú slovenčinu a fazuľovú polievku! Inak srším nevyčerpateľnou energiou s neustálym úsmevom:)

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu