reklama

Sestrička, ktorá pľuje

Zdravotníctvo, to je téma, ktorá sa asi nikdy nevyčerpá. Mám s nim viac skúseností, od zubára, po slepé črevo, ktoré nadobúdalo šialene rozmery až po jednu neuveriteľnú sestričku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Som objednaná na 10:30. Mala som prísť na lačno, bude mi hneď o pol 11 brať sestrička krv. Tak mi bolo povedané. Stála sestra odišla na liečenie, bola tu nová, zastupujúca. Klopem o 10:30 na krv. Odpoveď som dostala,sadnúť a čakať. Dobre,veď pár minút navyše nie je problém. Čakám, o 10:45 príde pán pre krv, rýchlo klopem sestre, či mi nezoberie tú krv, nech ju pošle už rovno. Nie, sadnúť a čakať. No dobre, čakám, mierne podráždená, ale čakám a počúvam debatu sestry a jej kamarátky. Tehotná pani vedľa mňa odfukuje a vidno na nej, že má toho plné zuby.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Medzitým príde pani, ktorá chcela vedieť výsledky, posadí ju, nech čaká. O 11:15 som sa dostala dovnútra, mám si sadnúť a čakať:)začína mi to byť smiešne. Sedím a počúvam už ďalšiu sestričkinu kamarátku, tentoraz o rodinných problémoch. Nesmelo vyruším po 15 minútach, či by mi zatiaľ nemohli zobrať tú krv, predsa len, nie som navyknutá byť do pol 12 s prázdnym žalúdkom, mám čakať!Už to začína byť trápne a iritujúce. Čakám a počúvam sťažovanie sa sestry, ktorá mimochodom robila všetko neuveriteľne pomaly, na nás pacientky, ktoré si stála sestra tak hrozne naučila, že táto zastupujúca by na nás najradšej napľula. No čo je veľa, to je veľa!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Debata medzi kamarátkami pokračuje, keď si doktorka volá kamarátku. Aha, tak ja stále musím čakať. Zúrila som, ale to mi vôbec nepomohlo, sestra bola totiž úplne mimo diania, niekde v minulosti pred 30 rokmi, keď tí mladí ešte neboli takí múdri ako sú dnes, aj toto som sa dozvedela.

12:00, dostala som sa k doktorke. Rovnako nervózna, vraj sa mám poďakovať pacientkam v čakárni, ja by som sa skôr sestričke. Bola som vybavená obdivuhodnou rýchlosťou, bez diagnózy, predpísané lieky mám na preliečenie vraj. Nuž, dobre. A prečo ešte nemám krv zobratú??? Lebo sestrička čaká na rozkaz.

10 minút sestre trvalo, kým mi tú krv zobrala, zajtra si mám zavolať o výsledky. Nevolala som, chcela som dobehnúť osobne. Moja chyba! Mám si sadnúť a čakať. ,,Prečo?Keď Vám zavolám, informáciu mi podáte okamžite, keď prídem osobne, mám čakať?“Odpoveď bola, vraj presne tak!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sedím a čakám, 15 minút a nič sa nedeje. Odchádzam, a vytáčam telefónne číslo danej ambulancie. Zobrali mi to na tretí pokus, totiž zase bola vnútri kamarátka. Chcem výsledky, povedala mi ich okamžite a vraj prečo volám a nečakám. Nuž preto, že je to rýchlejšie a tiež preto, aby som jej povedala, že týmto chovaním si dobrú reklamu nerobí. Aha, vraj patrím k tým mnohým pacientkam, ktoré sú vždy nespokojné. Nuž, áno, a hrdo sa hlásim k tomu, že nie som spokojná s jej kvalitou služieb.

Želám veľa zdaru všetkým pacientom a pacientkam, ktorí musia denno denne čakať a stretnú sa s podobným prístupom. A taktiež veľa zdaru všetkým skvelým sestričkám, máte toho veľa, nehádžem vás do jedného vreca:)a chválim tie, ktoré sú k nám milé aj napriek nepríjemnostiam a nevrlosti, aj napriek tomu, že toho majú veľa.

Jana Vajová

Jana Vajová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoduché a v hlbokej podstate komplikované dievča s hlavou plnou optimistických nálad, neznášajúca muchy a chýbajúce čiarky, nespisovnú slovenčinu a fazuľovú polievku! Inak srším nevyčerpateľnou energiou s neustálym úsmevom:)

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu