reklama

Daniela Leštáková a Lifeline

Nákupné centrum Europa Shoping v Banskej Bystrici, konkrétne obchod Lifeline. Predavačka, nákup, a zlatý klinec programu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Nastúpila som do nového zamestnania okrem všetkého, čo nové zamestnanie prináša, mne prinieslo aj radikálnu zmenu šatníka zo športového na konzervatívny bielo-čierny. Môj sobotný nákup sa niesol v podobnom duchu, hľadám klasické čierne lodičky a peknú blúzočku. Na samotnom konci zoznamu bol Lifeline, ani sa mi už nechcelo ísť dovnútra, nikdy som si tam nič nekúpila.

Už sa ale vždy budem s radosťou vracať. V mojom prípade skutočne platí, že ako zákazník dokážem oceniť skvelý postoj predavačky, jej vystupovanie. Dostala som sa do situácie, keď som mala vybraté veci, ktoré beriem, ale bohužial obnos penaženky na to nestačil. Slečna predavačka bola natoľko ochotná, že sa ponúkla, že sa do BB nemusíme vracať, že nám zvyšný tovar sama uhradí, zoberie k sebe a následne vyúčtuje. Super:)dodatočne pri nahádzaní do pokladne sme ale prišli na to, že nám chýba 10 korún. Situácia trápna, komická, ojedinelá:):)tri korunky sa po vreckách našli, zvyšok nám požičala predavačka. Opäť bod pre ňu!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dala mi svoje telefónne číslo, aby som sa bez najmenších problémov dostala k nej domov. Pýtala sa slušne a nevtieravo, prečo chcem vyslovene túto konzervatívnu a klasickú zostavu. Zasmiala sa nad tým, ako som sa sťažovala mamine, že keby so mnou šiel drahý, že ma môže sponzorovať a milo sa pýtala, aký starý:)odpovedám 23 ročný, chcela vedieť aký je dlhý náš vzťah. Že ona má najdlhši 9 mesiacov:)

Mladá baba, so špecifickým prízvukom a výslovnosťou niektorých slabík. Hubatá slečna, ktorá sa nebála komunikovať, ochotná pomôcť, ktorá si úlohu predavačky zastala skutočne bravúrne. Do BB som sa nakoniec vrátila, už aj s priateľom, vyplatila všetko a bola neuveriteľne vďačná za to, že aj u nás na Slovensku sa môžme stretnúť s ľuďmi, ktorí vám pomôžu, poradia a sú na vás milí. Aj keď je to zatiaľ len jedna z množstva.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preto takto verejne ešte raz ďakujem Danielke Leštákovej z predajne Lifeline za jej pomoc, ochotu, srdečné vystupovanie a hlavne za to, že nezabúda na to, že jej zákazník je jej reklama. A ak to tu číta niekto z jej vedúcich, myslím, že odmena pre ňu nie sú zbytočne vyhodené peniaze:)

Jana Vajová

Jana Vajová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoduché a v hlbokej podstate komplikované dievča s hlavou plnou optimistických nálad, neznášajúca muchy a chýbajúce čiarky, nespisovnú slovenčinu a fazuľovú polievku! Inak srším nevyčerpateľnou energiou s neustálym úsmevom:)

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu