reklama

Lidl je najspoľahlivejší!

Zatiaľ ma nikdy nesklamal, síce ho navštevujem iba sporadicky, ale vždy mi uštedrí lekciu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)
Obrázok blogu

 Nespoliehajte sa, že cena, ktorá je na lístku pod či nad príslušným tovarom je ozaj tá správna. Stáva sa pravidelne, že akciové ceny nemajú stiahnuté z regálov a v kase nahodené nové, drahšie. Tiež sme raz s priateľom kupovali tulipány. Jedna cena nesedela, druhá nebola dobrá, tretiu, ktorú sme nadiktovali my dvaja, zobrali ako tú správnu. Veškerá kontrola žiadna. Vedieť to skôr, tak si vymyslím svoju vlastnú.

 Asi pred mesiacom sme s maminou len tak prebehli k masielkam. Cestou k nim nás predbehlo malé cigánčatko, rozkošné, slušne oblečené a čisté. Zastavilo sa pri akýchsi cukríkoch, že si ide zobrať, mamina ho čakala už pri pokladni. Pri regáli s cukríkmi stála predavačka, ktorá až zvrieskla na to dievčatko, nech tie cukríky vráti. Darmo jej malá vysvetľovala, že berie ešte pre bračeka a maminka na ňu čaká pri pokladni. Ani následné mávanie rúk matky nepomohlo. Musela opustiť dlhý rad a prísť dcére zobrať cukríky. Nuž, možno pani predavačka razí teóriu čierno-bieleho sveta, a je načase aby si malá na to zvykala. Neviem ako to vy všetci robíte, ale u nás je zvykom, že mamina zaparkuje v rade a keď niečo chýba, hor sa ocino alebo jedno z detí po chýbajúcu vec. Bežná prax. V bielom svete. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Staručká pani, pred pár týždňami. S bakuľkou, typická predstaviteľka prastarkej. Zohnutá, čestná, s krásnym úsmevom. Pri odchode z predajne na mňa začala mávať. Nechápavo som krútila hlavou, že ju nepoznám, babka si nedala povedať,musela som vojsť späť za ňou. Ale aké bolo prekvapenie, keď ma požiadala, aby som jej pomohla vybaviť zaúčtovanie bujónu. Finta spočívala v tom, že babka deň predtým spravila nákup a zaúčtovali jej dva chleby, namiesto jedného a Maggi bujón vôbec! Chlieb by som okamžite reklamavola, nie je to v dnešnej dobe malá položka. Babička slepá na to prišla až doma, ale na moje prekvapenie sa nešla dohadovať ohľadom chleba, čo by aj tak už bolo bezpredmetné, ale kvôli bujónu. Doviedla som ju k pokladni, vysvetlila pokladníčke, že včera jej, zhodou okolností sme trafili tú istú, zaúčtovala namiesto jedného chleba dva, žiadne ospravedlnenie a bujón nezaúčtovali vôbec. Že babka má zlé svedomie, chce ho dnes doplatiť, peniaze za ten chlieb vrátiť nežiada, len nech je vyúčtujú ten bujón. Situácia postavená hore nohami, pre mňa mladého človeka úplne nepochopiteľná, ale babka ani na moje naliehanie si nedala vysvetliť, nech si ide s bujónom domov. Zaúčtovali jej ho. Bez slovka prepáčte za ten chlieb navyše, bez slovka ďakujem za vašu poctivosť. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Neviem, nesledujem veľmi kde sú aké ceny, možno je lacnejší, ako je ich slogan...ale je jednoznačne najspoľahlivejší, čo sa týka neférového jednania voči zákazníkom. A pozor, vo Zvolene si nepýtajte knihu prianí a želaní, môže sa Vám ujsť veľmi arogantného správania zo strany vedúcej. 

Jana Vajová

Jana Vajová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoduché a v hlbokej podstate komplikované dievča s hlavou plnou optimistických nálad, neznášajúca muchy a chýbajúce čiarky, nespisovnú slovenčinu a fazuľovú polievku! Inak srším nevyčerpateľnou energiou s neustálym úsmevom:)

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu